0

Selesai 1

Alhamdulillah, selesai menjawab. menyerah jawapan-jawapan kepada Allah. moga di sana ada kebaikan. ada rezeki, ada lah. tawakal. -_-"

Nervous sangat pagi sebelum menuju dewan imtihan. untuk keempat kalinya (tahun keempat) jawab subjek ni, masih nervous mcm sblm ni. cuma debarnya sedikit lain.

Sedang belek-belek kali terakhir sambil berkecamuk fikir minit-minit akan datang, alangkah bahagianya mendengar bunyi mesej handphone. pastinya mesej-mesej yang menenangkan. walaupun terkadang tak membantu secara kasarnya, tapi ia telah menyuntik semangat dari dalam.

Terima kasih abah, terima kasih mak, terima kasih kawan-kawan. :)

Habis imtihan, mak mesej lagi, to ensure that i'm ok.

InsyaAllah, ini untukmu, bersama redhamu, redha Allah semestinya.

______________________________________________________________________

Kalau dulu saya cakap kt mak,
"xdop semangat!" (nada kesian), maka akan cakap begini :
"rasa xmboh balik ke? nk duk mesir lama?"
dan saya tergelak.

Tapi sekarang kalau cakap pd mak,
"xdop semangat!" (nada sebak), mak x ulang dialog biasa, tapi dia kata :
"tengok semula visi misi kita. mungkin kita lupa, sbb kita biasa rasa selesa. jangan peduli sangat halangan, tengok apa yang ada di depan. bla bla bla,"
dan saya ter'hujan'.

---> mereka tak pernah biarkan aku kecewa, walaupun aku selalu mengecewakan mereka. T_T

0 comments:

Catat Ulasan

Back to Top