0

Amanah...

Alhamdulillah selesai tugas saya. ringan sikit rasanya bahu ni. itulah, dulu tengok2 org saje. oh, dia exco. hmm, yg ni pn exco. skrg bile dh merasa baru tahu, dulu nampak exco ni bese2 je. hua.......berat tu. masing-masing ada tugas yang perlu dibereskan. dulu pernah jugak terfikir, apalah sangat kalau setakat buat itu, buat ini. haa, sekarang rasalah!

Selagi x selesai tanggungjawab rasa macam x boleh tidur. amanah kena soal nanti tu, jgn main2. beratnya amanah tu. teringat pulak post tentang 'amanah' di blog classmate saya masa sekolah rendah dulu. boleh pulak teringat kat kelas dia masa darjah 6 dulu tu, kelas saya juga, 6 Amanah.

Untuk sesi luahan perasaan, saya terpaksa jadi skema dan formal untuk uruskan blog hewi. hua.....saya x pandai! untuk kesekian kali saya perlu mujahadah demi mencapai prestasi yang baik. bukan ada pertandingan pun, tapi sbb amanah tu la. pelihara amanah. amanah kena jaga.

Dan untuk akhirnya....sape2 yg sanggup bantu saya, sila angkat tangan!



Sekian~

0 comments:

Catat Ulasan

Back to Top