0

..salam bahagia..


30 mei 2009. bersatu dua hati. selamat pengantin baru kpd pengantin2 pengantin 30 mei. terlalu ramai saya rasa. berapa pasang ye hati yang bersatu? mungkin agak kelewatan mengepos ini, sbbnya terlalu sibuk dan x berkesempatan. ni pun sekadar ucapan saya utk kenalan2 saya dr kecil sampai la saya besar sekarang. oh ya, skrg cuti sekolah. patutla ramai buat majlis ye. dan saya? x berkesempatan utk hadiri. huhu. apa pun dari jauh ni saya ucap tahniah la utk kalian.

Pertama-tamanya, kak nurul. Nurul Syuhada bt Zakaria (22), dengan mujahid pilihan. sape? tak tau la saya. hehe. kak nurul orang kampung saya. dulu sekolah alfalah. sekolah rendah dulu je sekolah same2. jd saya x rapat sangat la. cuma tegur2 gitu je. tahniah ye kak nurul. saya tahu ni pun dr kak suli (suliza mohammad kapten aspuri 05/06), kawan baik kak nurul. kak suli bila lagi? hehe.

Seterusnya, kak lily. Tengku Rosmaliza bt Tengku Seman (24). adiknya sama dgn saya, tengku nur aisyah tengku seman. kak lily exco la masa kt smaasza dulu (tahun 03/04). selamat pengantin baru ye kak lily. semoga bahagia sampai akhir hayat.

Lagi, kak ani. Noraini (24). kak ani tu nama glamer. tp masa kat smaasza org panggil ustazah ain. cikgu praktikal kusza. masa tu saya form 4 kalau x silap. kak ani kawan kak ila. kak ila pun dh nk kahwin. gaia insyaallah.

Salam bahagia utk semua. semoga Allah kurniakan anak2 comel yg soleh dan solehah.

0 comments:

Catat Ulasan

Back to Top