0

...Terima Kasih Semua...

Terima Kasih Allah krn bg saya demam ini. saya tau saya banyak dosa. kalau ini sebagai penghapus dosa, saya redha. mungkin sekarang kak zira di baitillahil haram, memanjatkan doa2 yang dikirim. Insyaallah saya terima dgn rela kafarah dosa ni.

Saya minta maaf kepada semua yg saya susahkan, alibet, sahabat2, esspecially my roomate la. moga2 Allah balas semua tu. rase mcm dh ok sikit kot. mak mesej suh minum air dua liter sehari. banyaknye. tp x tau la 2 3 hari sblm ni minum air cukup x dua liter.

Time kasih Kak Mizah... bg sy kek yang lembut dan manis. saya mmg bulih makan tu je mase tu. nasi pun rase keras, kuah pulak rase pahit. ish3~ mmg menyusahkan orang.

Time kasih gk kt Kak Aisyah... buatkan sup ayam. n bawakkan saya sepinggan nasi. tp saya x boleh makan nasi, saya cuma makan sup je. saya minta maaf sbb x makan nasi kak aisyah hidang tu. jangan rase hati ye.

X lupa juga dua sahabat yang banyak membantu tengku n huda. bila minta air dia ambikkan. kadang2 dipanaskan susu. time kasih banyak2 la sbb habiskan sup tu smlm. huhu. basuh baju, masak bubur, n asek tanye dh makan ubat ke belum. syukran utk segalanya.

Syu, time kasih ubat demam tu. walaupun pahit, tp aku telan jugak. nanti belikan yang lain ye. sbb ubat tu dh tinggal separuh. ben n nana, syukran datang melawat.

Terima kasih semuanya. mujur ada kalian. mak ayah dh la jauh. sayu lak rase. teringat pulak kalau dulu2, demam je kakak la yg jadi mangsaku. kakak yang kene urut lengan yang rasa macam kena hempap dengan benda berat masa demam.

Tp skrg kakak dh jauh, mak, abah semua jauh. time ni la rase sangat nk mak ade dekat. nk mak picitkan kepala. paling kurang pn, nk rasa tangan kasar abah urut2 tangan ni.
Abah~kalau baca entri ni tolong bgtau mak, saya rindu sangat2 dengan mak. saya rindu abah, saya rindu kakak2, adik2. saya rindu rumah~~~~~~~

0 comments:

Catat Ulasan

Back to Top