I'm getting older~

Mencuri kesempatan yg x seberapa ada ini. saya ucapkan terima kasih kpd semua. walaupun 5 mac dh berlalu, saya terpanggil utk merakamkan di sini ucapan terima kasih saya kepada kalian yg wish n mendoakan. moga2 Allah pilih utk berada dikalangan orang-orang yg berjaya di dunia dan akhirat.

Semakin bertambah usia, semakin dekat menuju kematian. dan aku?? semakin lalai @ semakin takut?? bermuhasabah diri yg hina. moga Allah tambahkan iman dan amalku, kumohon jauh dr segala keburukan. berkatilah diriku meniti usia Ya Robb~

First skali yg wish adalah naimah, my kazen. awal la sgt sampai kalah mak saya. ikut waktu malaysia katanya. thnx ye semua. shbt2 yg ssh pyh bt kek n so on, tq byk2. kakak2 hewi pun yg sempat bt kek walau dlm kekalutan, timekasih2. tp kek yg ni istimewa sikit, kek gabung. bes & saya suka. syukran ye. gabung dgn puteri januari tu, sb mase tu fatrah imtihan. ye, terima kasih byk~



Sgt bes bile ade 2 keluarga...hehe~

1 comments:

HEWI KPT berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Catat Ulasan

Back to Top