0

Selamat Hari Lahir

Dikesempatan yg amat singkat, sy ucapkan Happy Birthday utk puteri-puteri Februari. Maaf x sempat SMS, kt blog pn jd la ye. huhu, sibuk tu x la sgt, tp x sempat. bagai dikejar-kejar oleh waktu rasanya. okla, SELAMAT HARI LAHIR buat sahabat kasih fillah :

1) Zakiatun Nazneen A.Hannan [22 Feb 1990]
Ni shbt knl masa BTN kt Tanjung Rhu Sepang. kira 1 group la ni. jd kamceng sbb dlm group masa tu 3 org je perempuan. rapat la jgk. walaupun dia di Iskandariah, tp kami biasa jumpa kt kaherah ni bila ade program. bersesuaian la dgn namanya zakiah, beliau seorg pelajar pintar. mendapat jayyid jiddan di tahun 1 pengajian. kalau akademik mase kt malaysia dulu x yah cerita la, mmg gempak. MUET band 5 tu. asal-asal mmg sgt segan utk berkawan dgnnya, tp dek krn dia sgt senang bergaul dgn siapa saja tanpa mengira batas, saya rasa begitu serasi dgnnya. Sanah Helwah ke 20 sahabat.

2) Ruhana Nurdiah Ramlee [23 Feb 1989]
Selamat Hari Lahir ke 21 sahabatku sepermainanku waktu kecil dulu. sgt rapat mase sekolah rendah, dh besar2 ni masing2 bwk haluan. tp saya still igt tarikh ni. main same2, study same2, g sekolah same2..bes kn waktu kecil dulu tu. sayangny, kita dipisahkan oleh cita dan masa depan. family saya pun dh x tgl kt kemaman lg. kita terpisah dan terus dipisahkan. walau jauh mana kita, tp doa saya tetap mengiringi. semoga kita dpt jumpa lg, Allah beri keberkatan pd usia, panjang umur murah rezeki, bahagia di dunia dan akhirat.

3) Hasnida Ismail@Nawang [23 Feb 1989]
Tarikh yg sama, mujur tempat lahirnya berbeza. Sanah helwah ke 21 bt roomate f1, f4 n f6 ku. bukan setakat roomate ni, classmate pun. Kenal masa mula masuk smaasza, f1 thn 2002. sekatil plak tu. mmg sgt rapat n suke gaduh [tp sy la yg selalu menang..ki3]. masa f6, kejap je sebilik n sekelas, pastu dia nk masuk u. dgn harapan family, dia tinggalkan sy dan sahabat2 sblm menduduki peperiksaan STAM. kalau nk criter kngn mmg x hbs. sgt byk n saya pun malas pk n igt2 dia. dh2, saya cuma nk wish hepi besday je ni. makin diingat makin rindu jadiny. so, saya stop dulu ye. Sanah Helwah ukhti almahbubah.

Semoga kalian dilimpahi rahmat kasih sayang Allah selalu, mendapat keberkatan pd usia dan diberi kelapangan pd setiap perkara. Semoga pjg umur. Selamat hari lahir. syg kalian krn Allah~

0 comments:

Catat Ulasan

Back to Top