0

Jumu'ah Mubaarokah...

اللهم صل على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم

Salam Jumaat, Salam Sayyidul Ayyam. org kata, hari Jumaat adlh hari rindu-rinduan. betulkah?

Alhamdulillah. segar sikit dgr suara bonda. hr ni mood baik. mesti mak pelik nape nada saya gembira je hr ni. sbb saya x nk stress. esok dh mula ujian lisan. so, jgn tensi~ (nasihat pd diri sendiri..)

Hari tu bkn main lg sedih, tp hari ni mesti cool. :) alhamdulillah, everything is fine. dh x sakit sgt. mak pn bmbg, asyik bertanya saja. dh mula stabil. harap dpt fokus lbh lepas ni (ayat menenangkan diri sendiri).

Lps call mak, rasa nk ckp dgn pengantin baru pulak. :)

Gembira saya dengar suara bahagia dia. sungguh la, saya suka dgr suara Kak Ummi. ceria. dia pn cakap suka dgr suara saya. mcm gembira je. yela, saya tumpang gembira akaq la ni. hehe. smlm majlis sambut menantu kt rumah ustaz. cpt upload gambar ye. saya x sabar nk tgk ni. dh la x dapat pegi majlis. apepon, mabruk lah. :)

Selamat Pengantin Baru kak Ummi Saadah & ustaz Khairuddin. semoga kekal bahagia sampai ke syurga. :)

Ok, dh blh stop kot. jom murojaah Al-Quran. moga Allah permudahkan segala urusanku & shbt2 menjalani ujian lisan kali ini.


Syafawi Tahun 3 Syariah [-Banat-]
1@4 Jun : Al-Quran
5 Jun : Fiqh Muqoron
6 Jun : Fiqh
14 Jun : Usul Fiqh

0 comments:

Catat Ulasan

Back to Top