0

Tamat Ujian Lisan

Alhamdulillah, selesai akhirnya ujian lisan. Selepas berhempas-pulas berhari-hari dgn penuh tekun menamatkan pembacaan kitab-kitab Fiqh, Usul Fiqh, Fiqh Perbandingan & menghadamkan juzu' 3 Al-Quran, akhirnya ujian ini tamat tatkala pelajar kelas lain sudah mula ujian bertulis. Agak lewat bg kelas kami, tp tdk mengapalah. Sudah selesai pn satu kesyukuran. Alhamdulillah.

Hari ni gerhana bulan. nk tgk bulan jugak. =D
[quote]"Ia bukanlah berlaku kerana kemurkaan Allah swt, tetapi merupakan petanda kepada kebesaran kekuasaan Allah swt. Ia juga berupaya menjadi peringatan kepada manusia tentang azab dan nikmat yang dijanjikan Allah swt pada hambanya kerana fenomena gerhana ini sangat besar ertinya samada dari penghayatan iman dan sains. Ia bukan fenomena baru yang hanya berlaku pada akhir zaman ini tapi telah berlaku sejak alam ini dijadikan dan juga pada zaman Nabi saw yang dikenali sebagai sebaik-baik kurun."

Boleh lihat selanjutnya di sini, sebagai panduan InsyaAllah. :)

Siap sedia utk bertempur di medan imtihan, bermula 18 Jun hingga 12 Julai. doakan kejayaan saya dan sahabat2 seperjuangan menjalani peperiksaan kali ini. agak mendebarkan bila masih ada buku yg belum habis baca. semoga Allah permudahkan.

Oh, lupa! sblm akhir, mahu mohon maaf kpd sesiapa yg berkenaan. yg x berkenaan juga. maafkan saya andai ada silap salah, keterlajuran kata, khilaf pd bicara & perbuatan, saya minta maaf semua. [tetiba plak rasa x sedap hati~]

Sungguh la, nampak pelik je sejak kebelakangan ni. dia jd sunyi sepi. dgn saya sekali jd kelu. saya kena boikot ke? xpelah kalau kena boikot pn, nk bt cmne dh. redha je.

Terima Kasih & MAAF~
(dr saya yg byk khilaf)

0 comments:

Catat Ulasan

Back to Top