0

Pengakhiran 'Bad Mood'

Seharian emosi tidak sihat. saya kira malam ini, beliau akan stabil. alhamdulillah, mampu senyum semula.

Terima kasih yg senyum pd saya tadi secara langsung atau tidak. sedikit berbunga rasa hati.

Senyuman paling terkesan sekali; senyuman anakanda Husna Rumaysa. saya x perasan Husna masuk rumah ni bila. cuma terkejut, bila Husna datang dan menuju ke arah saya dengan senyumannya yg kiut tu. siap tegur saya dengan sebut nama saya lagi (walaupun pelat).

Sangat damai hati melihat senyum dia; Husna yg comel. saya balas senyum dia dan bertanya khabarnya. khas untukmu, senyum pertamaku untuk hari ini, untukmu anakanda Husna.


Sudah, akhirnya Husna mengubat resah. senyum menawan. and my heart is melted. Thanks lil cute girl. You inspired me!! :)

Apalah untung sebuah masalah, andai kita tidak pandai mengatasinya dengan hikmah.

Sungguh, jika perkara kecil pun dianggap seperti masalah besar, bimbang nanti bila betul-betul datang masalah besar, langsung tidak dapat untuk selesaikan!


---> bahagia sekali saat kuketahui kata maafku diterima. sungguh, tiada kusut lagi. bahagia~ :)

0 comments:

Catat Ulasan

Back to Top