0

hurm..

Alhamdulillah. hr ni 13 mei. baru je habis ujian lisan. masih ujian bertulis yg belum selesai. hurm, tinggal tawakkal saja. takutnya.. tp ni la hakikatnya. terkadang terasa begitu futur. saya perlu semangat ibu, saya perlu semangat ayah. supaya saya tak rasa betapa saya tak mampu untuk hadapi ujian dunia ini.
betul kata sorg teman, "call lah"

nanti saya call. skrg waktu maghrib di malaysia. mungkin sebentar lagi. tadi call kakak, katanya kejap lagi ye telefon balik. huh, macam org meeting saja. meeting ke dating? ada date dengan alkhaliq. rindunya rasa pada orang di sana. ada saya dgr orang kata, 'bila rindu sangat sampai x boleh nk jawab pekse'. wallahu a'lam la betul ke x saya pn x tahu.

baiklah, saya ingin berhenti dulu. mungkin masanya sudah sesuai utk call malaysia. take care ye semua. n pesanan saya kepada yg sedang bertempur di medan imtihan (termasuk diri sendiri), teruskan berjuang, mohon doa selalu, moga Allah berkati ilmu. teringat pula pesan ayah dr alquran : faiza azamta fatakkal 'alallah~

0 comments:

Catat Ulasan

Back to Top