0

Aku Begitu Terasa Hati..

Semalam hari yg banyak kelemahan. hari yang banyak tidur, yang terkurang makan, terkurang bercakap, terkurang membaca... rasanya seperti bukan diriku. siang yg merugikan. termenung aku bermuhasabah petang itu. terpinga-pinga mencari jawapan.

Terdengar ajakan seorang teman melihatkan kristal2 yg baru dibeli. kristal? oh,aku sudah melihatnya di ym semalam. sekadar melihat gambar. ingin juga rasanya melihat yang sebenar. tp apalah dayaku. huhu. aku x tega utk berkata, aku juga ingin melihat kristal2 itu seperti mereka.

Biarlah aku di sini. biarkan aku sendiri. kurasakan tenang begini. namun aku punya pesan untuk mu dan untuk dia (sememangnya aku bukan layak untuk beri pesan,,sekadar ingatan). jangan pula rasa bersalah tentang apa yg sudah berlaku. tp harapanku agar perkara yg sama x kan berulang lagi. terpulanglah jika ianya bukan untukku, tp untuk yg lain. jangan biarkan mereka bersedih sepertiku, cukuplah aku seorang. walaupun jauh di sudut hati, aku begitu berkecil hati.

Termanggu sejenak meneliti silap diri. maafkan aku teman. aku sayang kalian~

0 comments:

Catat Ulasan

Back to Top