0

Terima Kasih krn jd pendengar...

Betul kata kak yong. bile time exam je mesti ada ujian. terima kasih bt teman yg sentiasa mendengar runtun hati. kata2mu aku pahat dlm memori, supaya aku x lupa, supaya aku x ulangi kesalahan yg sama. aku x mampu hidup sendiri.

mari aku nukilkan di sini. maafkan aku kiranya banyak kekurangan diri hingga terkadang ada rasa tidak senang, terasa disisihkan, atau terasa dipinggirkan. actually, i don't mention it. betul! betulkanlah diriku andai ada yg x sepatutnya. terus teranglah padaku.
"ini macam x betul"
"itu x betul kot"
kalaupun terasa macam nk kata, "lain r nampak sekarang.." katakan saja padaku. aku sedia terima. aku minta maaf jika ada perilakuku buat dirimu rasa terasing. aku hargai kehadiranmu. tidakkah kau sedar yg aku sentiasa menghargaimu. kerana kau sentiasa dengar masalahku. dirimu kuanggap beruntung kerana aku akan bercerita kpd org yg aku percaya saja, org yg bisa bg aku
semangat, yg selalu bg nasihat, org yg mendengar dengan setia bila aku rasa down.

terima kasih sahabatku. kata2mu bt aku terkedu. aku punya banyak salah selama ini. sebak bila mengamati bait kata. syukran~

besarnya makna persahabatan bagiku...


Hembusan bayu yang bertiup
Bersama deruan ombak yang memukul pantai

Hatiku sayu bila mengenangkan

Perpisahan yang tiada diundang

Bertahun kita melangkah bersama
Seia cita2 buat bekalan ke sana

Harapan ayah bonda

Janji pada agama

Kita kan terus mara

Biarpun badai datang melanda

Kita hanya mampu berusaha
Hanya Allah menentukannya

Segalanya adalah milikNya

Dalam berusaha kita diuji

Kekadang tohmah kita dicaci

Diturutkan rasa hati

Ingin dilepaskan beban ini

Mujur ada teman membantu

Sokonganmu buat inspirasi

Berpeganglah pada janji kita yg dibina

Semoga bersama kita kan dirahmati
Oh TEMAN

0 comments:

Catat Ulasan

Back to Top