0

...Aidilfitri Keluarga di Malaysia...

Firstly, thnx to Anah tukang edit gambar2 ni n pas pada saya. Suke tengok wajah ceria kalian walaupun saya x dapat bersama. Salam Aidilfitri dari saya di perantauan.


pok mu dengan gaya akhil hayy nya, pok wan pula dengan penampilan yg cukup berbeza tahun ni...
berjubah dan menyimpan janggut, ala2 ustaz gitu...

Pok wan hari tu janji nk bagi gambar dia pakai jubah, last sekali anah yg bagi, kite tunggu jugak la dia. Tapi kn, org tgk gaya pok wan mmg mcm ustaz la, patut la cik man tengok pelik je hari tu kot. hehe...:)




rase-rase ape la dialog tokki mase tu...mesti dia tengah usik anah n kak yah yang tgh sibuk nk pose...
tokki mmg suke sgt usik org...

Nape x ajak tokki pose sekali. Macam gambar tahun lepas tu, sporting habis. Tapi mane tok? X dop gambar ke? Apa la camera man.....




penampilan ijah yg sudah pasti mengejutkan, memakai spek bingkai putih...
bukan sbb spek tu bingkai putih, sbb sekarang dia sudah berkaca mata...
sekarang cuma tinggal ahmad saja yg tidak ber'mata empat'...

Wawawa...x percaya tengok husna buat peace macam tu. Dia dh ok ke skrg ni? Mesti la ok kn, dh skolah dh. Kalau dulu balik kampung, mesti janggal tengok kitorg smua. Jarang jumpa kan, biasa la tu. Pok Yie pn x pernah dtg rumah bwk anak2 dia ziarah kami. Pic di atas kt kampung tanah tumpah darah, Kampung Beladau Selat. Semua adik beradik mak pulang berkumpul kecuali mok ya yang duk nun jauh di sana. Plannya nk balik KT, tp kesihatan anak-anak yang x mengizinkan. Kesian mok ya. huhu. xpe2, kite sama. x pulang beraya. hehe~




sangat pasti sekali di mana lokasi gambar ini diambil...
dekat rumah tokki kn, sbb nampak sekolah yg kt depan tu...

Wajah-wajah ceria di hari raya. rindunye............... tahun akan datang kita jumpa ye. tapi tahun bila tu x pasti la. doa2kan saya najah sokmo, dapat ilmu yg berkat sbg bekalan untuk saya.




ini pula my uncle, cik man, adik mak, anak keempat dari lapan...
x pasti apa nama anak kecil tu, sbb x sempat tgk dia dilahirkan, saya sdh berada di sini...

Ini pula pak cik saya yang suka mengusik. Mewarisi ayahnya la kot. Masa kecik2 dulu, saya dan adik beradiklah jadi mangsa, dengan perkataan yang mudah, dibuli la lebih kurang. Tapi sekarang, kitorang buat balik kt anak2 dia apa yang dia dh buat kat kite mase zaman kite kecik dulu. Kitorg buat sikit je, x la seteruk dia buat kt kitorg dulu. huhu~

Mana makcik2 saya? dan uncle saya yang sorg lagi?? Tunggu............

0 comments:

Catat Ulasan

Back to Top