Tidak Sihat (~_~)"

Mahu bernafas dengan tenang. Ya Allah, kuatkanlah. kataku untuk tidak berfikir tentang itu cuma dibibir, hakikatnya hati masih memikirkan. x henti. sayu sungguh malam ini.

"Sampai hati". itu saja perkataan tekeluar petang tadi. saya betul tersinggung. sedih sgt. T_T

Hanya melukut di tepi gantang. saya tahu saya bukan siapa2. saya nk cakap, rasa seperti bisu. tp saya masih belum buta. saya juga tidak pekak. apa yg saya nampak dan apa yg saya dengar terkadang perlu kepada penjelasan. sayangnya, saya rasa seperti org bisu.

Tidak mengapalah. biar saya ubat sendiri. saya akan kekal dlm berbaik sangka ini walau tanpa penjelasan. saya tidak mahu kecewa, saya cuma mahu setia. semoga Allah mudahkan.


---> semoga mlm ini saya tidak rosakkan mood siapa2. biar saya sahaja yg begini.
---> siapa agaknya yg seterusnya akan jd mangsa basah ribaannya dgn air mata saya malam ini.
---> Ya Allah, kuatkan saya. T_T saya enggan dikuasai emosi.

1 comments:

Maisarah Zukri berkata...

syafakillah adik taakhi ku

Catat Ulasan

Back to Top