0

'Rumah'

ada orang tanya, blog tutup ke?

jawab saya, "tak, ada je."

masa dulu-dulu, tengok orang ada, rasa mcm nak ada jugak. tapi ikut tak pandai & tak rajin tu, rasa tak berapa nak minat pulak.

bila baca blog sis, rasa mcm oke jugak blh update kehidupan di mesir ni utk tatapan keluarga. sis pun byk bg dorongan dlm penubuhan blog ni. update keindahan mesir dan lain-lain, mana yg sempat update.

kenapa saya tukar link? adalah sebabnya kenapa. tapi saya buat kerana orang ke? saya cuba ikhlas utk tidak buat kerana manusia. saya berkorban bukan sia-sia, tapi berkorban untuk kebaikan. saya buang kenangan. mujur tukar link je, kalau buang blog ni terus. haru jugak. mana la nk dapatkan beliau semula.

terkadang rasa malas dh nk manage blog. saya ni suka susahkan orang ke?

mujur la jenis saya ni tak suka undur bila melangkah. saya pilih jalan ini, maka saya harus laluinya walau apa jua halangan datang. teruskan hayat blog ini, belajar dari kesilapan, memperbaiki untuk masa-masa akan datang.

sikit-sikitlah, pencerahan untuk adinda yg bertanya kenapa link blog saya tukar. saya masih sayang, cuma ada keadaan yg x mengizinkan.

saya mahu ceria-ceriakan 'rumah' ini. tapi belum punya cukup masa untuk renovate keseluruhan.

0 comments:

Catat Ulasan

Back to Top