0

4

28 Jan 2010 - last paper~

Da nk dekat kul 12 da. kebisingan yg menyerabutkan. argh, pening2! perlu ke saya post utk kertas terakhir saya? huhu. alhamdulillah, subjek terakhir nahu sorof. selesai! saya kira ini subjek kegemaran kot [betul ke ni?].

Sedang khusyuk membuat garisan tepi kertas jawapan, tiba2 penjaga periksa tu bg soalan. terlopong gk la kejap. banyaknye [tp x la sampai 2 helai]. cukup masa ke kalu gini ni. bimbang2. cuba berlagak tenang walaupun debarannye masa tu Allah je tau. 2 soalan nahu, 2 soalan sorof. sbb baru ni masa kakak2 yg bawak madah nahu tahun dua ni perikse, soalannye 3 je [2 nahu, 1 sorof]. tu yg tkejut sgt tuh. cam byk sangat je.

Rilek2. gelabah kang habis hilang, rugi je. dh round soalan nahu, terbaca la arahan soalan sorof. rupa2nya pilih 1 je di antara 2 tu. yakin skit la nk jawab soalan 1. saya rangkakan sikit2 jawapan kt tepi soalan tu. tetiba je dengar suara dokturoh. mase tu terfikirlah, apa saya nk tanye dokturoh ye bila dia lalu tepi saya nanti? hurm, mencipta2 soalan. haha, semangat je nk tny. biarlah, kot2 kalau tny nanti, dokrutoh doa ke saya ke. hehe. cepat skit leh siap jawab nih.

Dokturoh pun lalu, dan saya pun tanye la. hihi. dpt gk peluang ni. saje je tny "kene jawab se soalan je ke soalan sorof ni?" [dlm bahase tranung..hehe..]. pastu saya x igt dh dokturoh jawab mende kt saya. tp yg pasti, lepas tu saya dengar dia duk announce kt student seme yg, "x yah jawab soalan 2, sila jawab soalan 1 shj," satu kelas dia round. eh, knp ye? x kn la tengok kertas saya yg conteng soalan 1 je, tibe2 dihazafkan soalan 2 kot. isy3. pelik2. harap2 dokturoh hazaf soalan sorof yg kedua tu bukan sbb saya. huhu. mende la~ lepas sy tny terus dia cakap soalan 2 hazaf.

Ape2 la. yg sudah tu sudah la. tp sy doa la najah sume, shbt2 sy pun. yg belum habis lg tu sabar ye. hihi. ape yg penting usaha la, then tawakkal. jgn lupa doa. insyAlloh najah blake...anjahanaAllohu najahan mumtazan..ameen ya Robb!!

0 comments:

Catat Ulasan

Back to Top