0

...exam mode...selamat hari lahir...

0051, 6 Jan 2010 - sistem badan yg mesih belum off sedang yg lain dibuai mimpi. senyap je mlm ni kecuali bunyi cicak. eh, cicak? mne ade cicak..bukan3. ditemani alunan saad said alghamidi. tips kecemerlangan, study 10 jam. sdh cukup? of course la belum cukup. dats why saya masih berjaga. td ngantuk, sy ngadap la ni kejap [kejap ke? huhu]. moga2 kejap je.

dalam proses menghadamkan buku ini

muhasabah diri bile duk sorg2 ni. mcm2 la duk pk. pas isyak td tazkirah psal mati. mmg betulla ustaz tu cakap. mase dpt berita student azhar meninggal, rase cm sedih sgt la. walaupun x kenal, tp baru je beberapa jam yg lalu kami warga terengganu bersolat hajat selepas isyak. terkejut, betul, Allah x melewatkan & mempercepatkan kematian walau sesaat pun. innalillahi wa inna ilaihi roji'un. masa kita pula wallahu a'lam.

sgt terkena kt diri sdiri bila pentazkirah kata : mula2 tu kite sedih la, pastu boleh pulak kite suke2, spt x igt dh blaku kematian. hakikat. betullah tu. terima berita tersebut, terkejut, terkedu, skjp je Allah nk tarik nyawa. merewang-rewang pikiran entah ke mana, mcm mana la aku mati nanti. tetiba bile duk ramai2, ade pulak kawan buat lawak, blh lg nk ketawa mase tu. hati bagai disentap rasa bersalah lps tu. dang dang je nk suke2. Ya Allah, lalainya aku. ampunkanku yang sentiasa bt silap. Allah Allah..

eh, saya harus cepat menaip ni sbb buku dh panggil tu. saya bajet 15 minit je menulis ni. dan sblm broadband ni bt hal lg [bosan sguh asek probz je]. tangan rse cm kaku nk taip, sejuuuukk. saratoga masih kemas berlipat di hujung katil. mujahadah2 [ish, betul tindakan ku ini?]. sementara tgu friendster tu [hrp x lame] tubek gambo2, sempat lg tgk friendster org. hehe. musykillah dgn sebuah friendster ini. bakpe ye? huhu, biarlah die.

oh, ya! sbnrny kan..huhu. sy tlh terlupa utk wish my fren a hepi besday. hurm, kesibukan hingga terlepas tarikhnye. 3 hb januari. itulah, saya gelakkan org. last2 skali aku yg terlepas nk wish. 2 hb hr tu dayah ade tanye saya, bile besday wani. sy kate la kt dia : besday wani x igt ke? yela, dayah bukan x igt cume dia keliru je 1 hb ke 3 hb. dang dang je mengetawakan dayah. huhu, at last diri sdiri yg patut diketawakan.

di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan selamat hari lahir ke 21 kpd roomate sy mse thanawi 1 n thanawi 3, hazwani abdullah. semoga panjang umur, diberi keluasan rezeki, diberi keberkatan ilmu, dikurnia kesejahteraan hidup dunia dan akhirat. maaf sgt2 sbb x smpt mesej [lame da x topup..huhu].


sanah helwah ya jamilah. moga terus thabat. salam sayang fillah. panjang umur kite jumpe ye. rindu wani. :)

*kalau tahun lepas jd org first yg ucap, tahun ni jadi org last la pulak. huhu~

0 comments:

Catat Ulasan

Back to Top