0

Makan??


Sabtu, petang, 2 januari 2010 - batch saya [stam 2007] + batch adik2 [stam2008] dpt merasai suasana arab menjamu selera. nyum3...sedaaapp! hingga menjilat jari la. kami mendapat stok makanan arab ni dr ustaz ibrahim, ustaz arab yg ajar kami mase stam dulu. skrg masih mengajar di sma(a)sza lg. beliau tlh mengambil flight malam semalam [malam sabtu] utk ke malaysia memandangkan sessi persekolahan akan bemula esok, 3 januari 2010.

sblm check in, ada bekas anak2 murid yg menemuinya di lapangan terbang. ada yg mengirim barang utk kepada femili kt malaysia [ish2, x malu sguh], dan ada juga yg hanya ingin bertemu mata sblm berangkatnya ustaz ke tanah air kami [huhu, sedey teringat tanah air nih]. tanpa dijangka, kami dpt hadiah besar dr ustaz yg begitu menyelerakan. nyum3. cuba teka apa dia? apa lagi..hidangan arab la. xkan isteri ustaz masak hidangan melayu pulak kan.

dsbbkn keletihan balik dr epot, x termakan lagi la sume tu. haflah makan2 diadakan petang sabtu. x cukup dgn tukang sponsornye ustaz ibrahim, kite ade lg 2 org tukang sponsor. hehe, OKB [org kaya baru kah mereka?]. menu tambahan adlh firokh masywi atau dgn nama melayunya ayam panggang. best3.

ade byk la makanan. tp x igt dh ape, sbb smua dh hbs. yg ni je smpt snap.

tadaa....~

ni namanya tursyi [طرشي]

ni pun adik kecik pakai spek tu la yg amek gambau. ye suh saya wat masuk blog. selepas ditapis2 dr dua keping gambar, saya just wat masuk satu je. hehe. sori r, gambar tu kne reject bkn sbb awak x reti snap, tp sisa dh tu. nk tepek kt blog malu wase. haih la. atas permintaan dia tu, saya wat masuk la. sian lop, nangis kang. puas hati ye eina.

tgk la saya korbankan masa saya kejap duk layan ke permintaan dia. huh. xpe la, nasib baik td dh belanja firokh masywi. hehe. ok, saya ade kelas sorof ni. jaga diri semua.

sekian~

0 comments:

Catat Ulasan

Back to Top